söndag 31 juli 2011

Ivla Marknad

Igår var det marknad. Det var riktigt roligt att få höra vad folk tycker om mina saker och se hur många som faktiskt var intresserade av dem. 
Det var mycket folk under större delen av dagen, det blev lite mindre mellan 14-16 men annars var det fullt upp mest hela tiden. Jag hade Lina med mig som en fantastisk medhjälpare=), och det behövdes faktiskt vara två nästan hela tiden.Det var lite klurigt för oss två pygméer först att få upp presenningen över bordet, men vi fick lite hjälp av vänliga människor som var lite längre! Det behövdes en presenning först när vi kom för då regnade det men sedan under dagen regnade det ingenting fören framåt eftermiddagen så det var riktigt bra marknadsväder!

Här kommer lite bilder från gårdagen:

Mina visitkort som jag beställt inför markanden!

 Jag bakom mitt bord!
Hela bordet när allt var uppställt och klart! 

Necessärer och sminkväskor var det som såldes mest under dagen!

Jag och Lina redo för försäljning=) Tack Lina för hjälpen!

5 kommentarer:

  1. JAG RINGER DIG SEN =)=)=)

    ÅÅ vill ju veta mer hur de gick !!
    Spuer fint du ställt upp allting

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Grattis till vinsten hos scrapptorget!
    http://scrapptorget.wordpress.com/2011/07/24/vinnare-i-manadens-kommentarsutlottningar/

    kram leamon

    SvaraRadera
  3. Vad kul att de gick bra :)
    Kram Sara

    SvaraRadera
  4. Ååh va roligt att du ha vunnit en tävlign sanni =)

    SvaraRadera
  5. Va mysigt Sanna! Fasiken va duktig du är :D Hoppas allt gick bra för er! Kram kram

    SvaraRadera