torsdag 19 januari 2012

nytt projekt på gång

Nu har det gått länge sedan jag sydde något nytt. Jag har bara gjort beställningar den senaste tiden, men jag har även haft ett annat projekt på gång. Jag hittade en jättefin virkad sjal på en annan blogg som inte verkade vara så jättesvår att göra, så jag gav mig på den. Jag trodde det skulle vara svårt, men är man väl kommit in i det så är det ganska lätt faktiskt. Det börjar bli en sjal av det nu, ni kommer snart att få se en bild på den=)

Jag är också lite sugen på att sy några nya giraffer och jag har även ett nytt mönster på en liten elefant som väntar på att bli testat, vi får väl se när det blir tid över till det!

3 kommentarer:

  1. Hej söta små djur men du vad heter bloggen du hittade mönstret till Sjalen ?
    :) Nina

    SvaraRadera
  2. Ska bli spännande att se när den blir färdig sen :)

    SvaraRadera
  3. Vilka fina djur du sytt och allt annat här i bloggen också!
    Ha det gott!

    SvaraRadera