lördag 6 augusti 2011

flytt!

Nu har det gått ett tag sedan jag hann sy något. Har haft fullt upp med både flytt och jobb. Men idag har jag flyttat in i min nya lägenhet i Halmstad och börjar mitt nya jobb där nästa onsdag men jag hoppas att jag snart får lite tid över och får något gjort igen!

Jag har i alla fall bestämt i veckan att det förmodligen blir en marknad till innan julmarknaden. Jag kommer att stå med Cina och hennes syster på Mickelsmäss skördemarknad i Varberg den 24e september. Hoppas att  det går lika bra där som det gjorde förra helgen!

2 kommentarer:

  1. Åhh så spännande med flytt och snart kommer vi =)
    ska bli skoj med skördefesten sen :)

    puss&kram

    SvaraRadera
  2. Ska försöka att se till att komma ner och titta på er när ni är på Mickelsmäss :D Hoppas flytten har gått bra och att jobbet har kommit igång:) kram kram

    SvaraRadera