måndag 22 augusti 2011

tillbaka!

Då var jag tillbaka igen! Mitt internet fungerar och efter att ha varit lite trögt med inspirationen har jag nu fått lite gjort i alla fall!Det börjar bli bråttom nu inför Mickelsmäss i Varberg, snart bara en månad kvar.. så nu gäller det att komma igång!
Idag har jag testat ett nytt mönster från min nya bok som jag fick hem på posten för ett litet tag sen:

I denna finns det massor med fina mönster. Hoppas snart att all min lust att pyssla kommer tillbaka så att jag kan testa alla nya mönster!

Det jag gjorde var iPhone-väska. Det var väldigt roligt och lätt att göra dem så det blev några stycken när jag ändå höll på!


De passar ju självklart även till andra smartphones, men jag har testat med min iphone och den passar perfekt!

1 kommentar:

  1. åh va fina dom va :) Så många du hade gjort. Vi ska ju ha virk och sy kvällar sen när vi flyttat till halmstad, ska bli skoj!! =)

    SvaraRadera