torsdag 29 september 2011

Beställningar

Just nu är jag inte så inspirerad att ge mig på att sy något nytt. Det har varit så fullt upp i flera veckor nu fram till marknaden och därför så kände jag att jag måste ta en liten paus innan jag påbörjar allt inför nästa marknad, som är en julmarknad. Jag får helt enkelt vänta på att julkänslan infinner sig innan jag påbörjar att sy tomtar och änglar och allt som ska göras=) Igår ägnade jag mig istället åt att göra klart beställningar som jag har. Den första jag gjorde var en liten kisse som är beställd till ett barndop. 


En annan beställning som jag gjorde igår var ett bröllopskort. Innan jag hittade mitt intresse för att sy så gjorde jag massa grattiskort och andra kort som jag fick beställningar på, men när jag började sy tog detta allt för mycket tid så jag hann inte med båda delarna. Därför gör jag tyvärr inte så många kort längre, vilket jag tycker är synd, för det är väldigt roligt. Jag lägger inte ut någon bild på det färdiga bröllopskortet nu för bröllopet har inte varit ännu. Dock så kan jag lägga ut en bild på två andra kort jag gjorde igår när jag ändå hade alla saker framme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar