måndag 5 september 2011

Födelsedagspresent

Igår fyllde min söta lilla mamma år och jag tyckte att hon behövde få lite fotvård i present. Jag sydde ett par nya innetofflor till henne (för de jag sydde till henne för länge sedan har stora hål under)

Dessa kombinerade jag med fotbad och fotscrub för att hon skulle kunna ha ett eget litet "hemmaspa"


Annars sys det för fullt nu inför Mickelsmäss skördefest i Varberg som är den 24/9
Så här ser det ut på mitt köksbord där det just nu ligger fullt med utklippta delar till sminkväskor. Det är en del som ska bli klart innan det är dags för marknad!


Det var allt för idag! Ha en härlig måndagskväll!

2 kommentarer:

  1. Va duktig du är sanni :) Jätte söta tofflor!
    Ses snart =)

    SvaraRadera
  2. Va fint!!! Riktigt tjusigt :D
    Skrev receptet på Lasangen i kommentarsfältet under din kommentar i min blogg :) Kram kram

    SvaraRadera