fredag 9 september 2011

prick, prick, prick....

Jag ÄLSKAR prickigt..! något som märks ganska väl när man ser de saker jag syr. Det blir mycket prickigt i alla möjliga färger. Detta verkar dock även vara något som många andra också gillar, vilket är tur för mig=) Det är oftast de prickiga necessärerna och sminkväskorna som går åt först!
I slutet av förra veckan såg jag ett tyg som jag tyckte så mycket om att jag bara var tvungen att köpa det. Det var egentligen en bordsduk, men det går att klippa i dem också!
Igår satt jag och knåpade ihop det jag såg framför mig när jag såg tyget i affären.
Här är resultatet: 

En stor necessär 175:-

Prickigt och sött!



2 kommentarer:

  1. Åh nu ha spetsen kommit på plats =)
    Tack, ja dynan blev inte så dum :)

    Vi få ses snart!

    SvaraRadera
  2. De är jättefina,
    det var en mysig liten stund igår em.
    kram mamma

    SvaraRadera